Návrh a realizace mobilní aplikace využívající rozšířené reality
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce v teoretické části seznamuje s odvětvím augmentované reality. Stručně popisuje aktuální aplikace a možnosti. Dále srovnává možnosti pro umisťování objektů v prostředí augmentované reality a srovnává dostupné knihovny pro vývoj mobilních aplikací využívajících augmentovanou realitu.
Praktická část se zabývá návrhem iOS aplikace, která v prostředí augmentované reality umí rozeznat obrázky a zobrazit k nim virtuální obsah. Zvládá rovněž detekovat zařízení iBeacon a je podpořena webovou administrací pro snadnou správu obsahu.
Rozsah stran
78 s. (122 000 znaků)
78 s. (122 000 znaků)
78 s. (122 000 znaků)
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
dosud nepřidělena
Umístění tištěné verze
práce dosud není ve studovně dostupná
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Augmentovaná realita, ARKit, mobilní aplikace, iOS, Swift, Django, Python, Augmented reality, ARKit, mobile application, iOS, Swift, Django, Python