Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh a realizace mobilní aplikace využívající rozšířené reality

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Práce v teoretické části seznamuje s odvětvím augmentované reality. Stručně popisuje aktuální aplikace a možnosti. Dále srovnává možnosti pro umisťování objektů v prostředí augmentované reality a srovnává dostupné knihovny pro vývoj mobilních aplikací využívajících augmentovanou realitu. Praktická část se zabývá návrhem iOS aplikace, která v prostředí augmentované reality umí rozeznat obrázky a zobrazit k nim virtuální obsah. Zvládá rovněž detekovat zařízení iBeacon a je podpořena webovou administrací pro snadnou správu obsahu.

Rozsah stran

78 s. (122 000 znaků)
78 s. (122 000 znaků)

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

dosud nepřidělena

Umístění tištěné verze

práce dosud není ve studovně dostupná

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Augmentovaná realita, ARKit, mobilní aplikace, iOS, Swift, Django, Python, Augmented reality, ARKit, mobile application, iOS, Swift, Django, Python

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced