Možnosti profesního vzdělávání z pohledu porodních asistentek
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání porodních asistentek. Mapuje nejvyšší dosažené vzdělání porodních asistentek a jejich zájem o účast na dalším profesním vzdělávání. Vymezuje faktory, které pozitivně či negativně ovlivňují profesní vzdělávání porodních asistentek. Teoretická část práce se věnuje legislativě vzdělávání porodních asistentek v ČR, problematice profesního vzdělávání, historii vzdělávání porodních asistentek, motivaci porodních asistentek k dalšímu vzdělávání a podílu profesních organizací na vzdělávání porodních asistentek. Praktická část hodnotí dotazníkovou formou vlivy profesního prostředí na vzdělávání porodních asistentek a jejich zájem o další vzdělávání.
Rozsah stran
90 s. (114 918 znaků)
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Perioperační péče v gynekologii a porodnictví
Studijní program
Specializace ve zdravotnictví
Signatura tištěné verze
D39398
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
porodní asistentka, celoživotní vzdělávání, specializační vzdělávání, profesní vzdělávání, profesní prostředí, profesní organizace, legislativa, motivace, midwives, lifelong education, specialisation, professional education, professional environment, professional organisation, legislation, motivation