Možnosti profesního vzdělávání z pohledu porodních asistentek
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání porodních asistentek. Mapuje nejvyšší dosažené vzdělání porodních asistentek a jejich zájem o účast na dalším profesním vzdělávání. Vymezuje faktory, které pozitivně či negativně ovlivňují profesní vzdělávání porodních asistentek. Teoretická část práce se věnuje legislativě vzdělávání porodních asistentek v ČR, problematice profesního vzdělávání, historii vzdělávání porodních asistentek, motivaci porodních asistentek k dalšímu vzdělávání a podílu profesních organizací na vzdělávání porodních asistentek. Praktická část hodnotí dotazníkovou formou vlivy profesního prostředí na vzdělávání porodních asistentek a jejich zájem o další vzdělávání.
Rozsah stran
90 s. (114 918 znaků)
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Perioperační péče v gynekologii a porodnictví
Studijní program
Specializace ve zdravotnictví
Signatura tištěné verze
D39398
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
porodní asistentka, celoživotní vzdělávání, specializační vzdělávání, profesní vzdělávání, profesní prostředí, profesní organizace, legislativa, motivace, midwives, lifelong education, specialisation, professional education, professional environment, professional organisation, legislation, motivation