Digitální knihovnaUPCE
 

Role asistenta v inkluzivním vzdělávání

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Studentka v teoretické části charakterizuje pojmy jako inkluze, integrace a inkluzivní vzdělávání obecně. Bude se zabývat charakteristikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále se bude zabývat rolí asistenta pedagoga ve vyučování. Objasní jeho kvalifikační předpoklady, kompetence a náplň práce. Bude se snažit přiblížit problematiku inkluzivního vzdělávání z hlediska legislativního ukotvení. V praktické části studentka charakterizuje výzkumný problém, který bude zkoumat pomocí kvalitativního výzkumu, pomocí rozhovorů, které bude provádět s asistenty pedagoga a učiteli. Výzkumné šetření obohatí svými poznatky z pozorování. Pro celkovou přehlednost práce vytvoří případové studie. Cílem bude zjištění, jakou roli hraje asistent pedagoga v inkluzivním vzdělávání, jaké změny přinesla ve vyučování novela školského zákona.

Rozsah stran

86 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Resocializační pedagogika

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D37508

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

inkluze, integrace, asistenti, pedagogové, žáci, inclusion, integration, assistants, teachers, students

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced