Destinační management a konkurenceschopnost destinací
Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprintDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Vysoká škola hotelová v Praze
Abstrakt
Destinační management je rozvinutá forma řízení cestovního ruchu. Tématem příspěvku je destinační management a jeho vliv na konkurenceschopnost destinací cestovního ruchu. Na destinaci se často pohlíží jako na organizaci. Jak organizace, tak destinace chtějí být konkurenceschopné a na trhu uspět. Proto je nutné hledat cesty, jak toho dosáhnout. Příspěvek si klade za cíl zjistit, jak je destinační management v České republice naplňován a zda obecně ovlivňuje konkurenceschopnost destinací.
Rozsah stran
p. 144-150
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Proceedings of the 8th International Annual Scientific Conference on Hotel Services, Tourism and Education
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
pouze v rámci univerzity
Název akce
8th International Annual Scientific Conference on Hotel Services, Tourism and Education (19.10.2016 - 19.10.2016, Praha)
ISBN
978-80-87411-75-9
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
cestovní ruch, destinace, destinační management, konkurenceschopnost, tourism, destination, destination management, competitiveness