Digitální knihovnaUPCE
 

Destinační management a konkurenceschopnost destinací

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Vysoká škola hotelová v Praze

Abstrakt

Destinační management je rozvinutá forma řízení cestovního ruchu. Tématem příspěvku je destinační management a jeho vliv na konkurenceschopnost destinací cestovního ruchu. Na destinaci se často pohlíží jako na organizaci. Jak organizace, tak destinace chtějí být konkurenceschopné a na trhu uspět. Proto je nutné hledat cesty, jak toho dosáhnout. Příspěvek si klade za cíl zjistit, jak je destinační management v České republice naplňován a zda obecně ovlivňuje konkurenceschopnost destinací.

Rozsah stran

p. 144-150

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Proceedings of the 8th International Annual Scientific Conference on Hotel Services, Tourism and Education

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

pouze v rámci univerzity

Název akce

8th International Annual Scientific Conference on Hotel Services, Tourism and Education (19.10.2016 - 19.10.2016, Praha)

ISBN

978-80-87411-75-9

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

cestovní ruch, destinace, destinační management, konkurenceschopnost, tourism, destination, destination management, competitiveness

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced