Aims in ELT. A comparison study between Yemen and the Czech Republic.
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This diploma paper deals mainly with aims of English language teaching. The investigation primarily aims at determining and comparing the aims of ELT specified for the Secondary Education in both countries, Yemen and the Czech Republic. Therefore, it is an attempt to examine if these aims are clearly stated as well as to explore in which curricular document they are exactly stated. Furthermore, it tries to explore and points out the general aims represented in the key competencies. It is worth noting that, the comparison between both countries is to determine the similarities and the differences between them.
Rozsah stran
96 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Učitelství anglického jazyka
Studijní program
Učitelství pro základní školy
Signatura tištěné verze
D36724
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výukové cíle, kurikulární dokumenty, Jemen, Česká republika, komparativní studie, Bloomova taxonomie cílů, aims, ELT, curricular documents, Yemen, Czech Republic, comparative study, Bloom's revised taxonomy