Digitální knihovnaUPCE
 

Evaluating textbook activities developing writing

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This bachelor thesis presents an evaluation of writing activities in selected course books aimed at developing writing skills. In the theoretical part, the Common European Framework of Reference for Languages is described along with communicative language competences, as well as the Framework Educational Programme for Elementary Education and the foreign language section thereof. Furthermore, writing as a skill is described along with various types of writing and ELT methodology concerning writing. Finally, the course book and its role is described as well as the use of the course book in terms of the teaching of writing, which is followed by a coursebook evaluation. The practical part consists of an analysis and evaluation of the writing activities included in the course book.

Rozsah stran

63 s.(86 710 znaků)

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D36754

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

psaní, psací aktivity, komunikační kompetence, učebnice, writing, writing activities, communicative competences, course book

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced