Komparace marketingového mixu železničních dopravců v souvislosti s dopravní obslužností na trase Praha - Ostravsko v souladu s principy udržitelného rozvoje
Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprintDatum publikování
2016
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem tohoto článku je představit výchozí studii o marketingovém mixu používaném různými operátory železniční dopravy na hlavní železniční trati v České republice, která vede z Prahy do Ostravy. Autoři se zaměřili na každý jednotlivý marketingový nástroj používaný společnostmi k dosažení úspěchu na tomto vysoce konkurenčním trhu. Studie odhaluje základní ideologické směry, jež dodržují všichni tři konkurenti a ukazuje, jak je český národní dopravce, České dráhy, a.s., nucen upravovat marketingovou strategii po dopadu hospodářské soutěže.
Rozsah stran
p. 91-106
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Aktuální trendy v dopravě a ekonomice : sborník recenzovaných příspěvků z virtuální konference Aktuální trendy v dopravě a ekonomice 2016
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
Aktuální trendy v dopravě a ekonomice 2016 (05.12.2016 - 06.12.2016)
ISBN
978-80-86530-95-6
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingový mix, dopravní obslužnost, udržitelný rozvoj, železniční osobní doprava, marketing mix, transport services, sustainable development, railway passenger transport