Digitální knihovnaUPCE
 

Komparace marketingového mixu železničních dopravců v souvislosti s dopravní obslužností na trase Praha - Ostravsko v souladu s principy udržitelného rozvoje

Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprint
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem tohoto článku je představit výchozí studii o marketingovém mixu používaném různými operátory železniční dopravy na hlavní železniční trati v České republice, která vede z Prahy do Ostravy. Autoři se zaměřili na každý jednotlivý marketingový nástroj používaný společnostmi k dosažení úspěchu na tomto vysoce konkurenčním trhu. Studie odhaluje základní ideologické směry, jež dodržují všichni tři konkurenti a ukazuje, jak je český národní dopravce, České dráhy, a.s., nucen upravovat marketingovou strategii po dopadu hospodářské soutěže.

Rozsah stran

p. 91-106

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Aktuální trendy v dopravě a ekonomice : sborník recenzovaných příspěvků z virtuální konference Aktuální trendy v dopravě a ekonomice 2016

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

open access

Název akce

Aktuální trendy v dopravě a ekonomice 2016 (05.12.2016 - 06.12.2016)

ISBN

978-80-86530-95-6

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingový mix, dopravní obslužnost, udržitelný rozvoj, železniční osobní doprava, marketing mix, transport services, sustainable development, railway passenger transport

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced