Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Brožek, Josef
|
cze |
dc.contributor.author |
Jakeš, Martin
|
cze |
dc.contributor.author |
Karamazov, Simeon
|
cze |
dc.contributor.author |
Hamerník, Dan
|
cze |
dc.date.accessioned |
2017-05-11T10:48:13Z |
|
dc.date.available |
2017-05-11T10:48:13Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
eng |
dc.identifier.isbn |
978-80-01-05883-1 |
eng |
dc.identifier.issn |
|
eng |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/67294 |
|
dc.description.abstract |
A combat vehicle simulator is the first complex drivesimulator developed at the University of Pardubice. It consists of dozens of complementary simulators and simulation calculations. The whole simulator is created on a modified implementation of a game engine. That has resulted in a high-quality graphic processing, based on a hybrid kernel of the simulator (discretecontinuous simulation), which is fully controlled by the developer. The created simulator is built on the HLA architecture. Complex simulators take care of the environment and its creation, weather, physics, firing mechanisms, motion control, inputs and outputs of the emulated environment etc. |
eng |
dc.format |
p. 279-285 |
eng |
dc.language.iso |
eng |
eng |
dc.publisher |
IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) |
eng |
dc.relation.ispartof |
Proceedings of the 17th International Conference on Mechatronics - Mechatronika 2016 |
eng |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
eng |
dc.subject |
HLA, High Level Architecture, Simulation, Vehiculra Simulator, Trainer, Game Engine. |
eng |
dc.subject |
HLA, simulace, simulace vozidla, trenažér, herní engine |
cze |
dc.title |
Combat Vehicle Simulator Based on HLA prototype concept |
eng |
dc.title.alternative |
Simulátor bojového vozidla postavený na architektuře HLA |
cze |
dc.type |
ConferenceObject |
eng |
dc.description.abstract-translated |
Simulátor bojového vozidla je prvním komplexním trenažérem, který vznikl na pracovišti Univerzity Pardubice. Skládá s několika desítek komplementárních simulátorů, nebo simulačních výpočtů. Celý simulátor je vystavěn na upravené implementaci herního enginu. Využití upraveného herního enginu má za následek kvalitní grafické zpracování postavené na jádře hybridního simulátoru (diskrétně-spojité simulace), který je plně pod kontrolou vývojáře. Vybudovaný simulátor je postaven na architektuře HLA (IEEE1516:2010, STANAG 6403). Komplementární simulátory se starají o prostředí, jeho tvorbu, práci s počasím, fyzikou, mechanismy střelby, pohybu, řízení vstupů a výstupů z emulovaného prostředí atp. |
cze |
dc.event |
17th International Conference on Mechatronics – Mechatronika 2016 (07.12.2016 - 09.12.2016) |
eng |
dc.peerreviewed |
yes |
eng |
dc.publicationstatus |
postprint |
eng |
dc.relation.publisherversion |
http://ieeexplore.ieee.org/document/7827831/ |
|
dc.project.ID |
SGS_2016_020/ASOTE: Aplikace softwarových technologií 2 |
eng |
dc.identifier.wos |
000400174000047 |
|
dc.identifier.scopus |
2-s2.0-85015271386 |
|
dc.identifier.obd |
39877941 |
eng |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|