Combat Vehicle Simulator Based on HLA prototype concept

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Brožek, Josef cze
dc.contributor.author Jakeš, Martin cze
dc.contributor.author Karamazov, Simeon cze
dc.contributor.author Hamerník, Dan cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T10:48:13Z
dc.date.available 2017-05-11T10:48:13Z
dc.date.issued 2016 eng
dc.identifier.isbn 978-80-01-05883-1 eng
dc.identifier.issn eng
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67294
dc.description.abstract A combat vehicle simulator is the first complex drivesimulator developed at the University of Pardubice. It consists of dozens of complementary simulators and simulation calculations. The whole simulator is created on a modified implementation of a game engine. That has resulted in a high-quality graphic processing, based on a hybrid kernel of the simulator (discretecontinuous simulation), which is fully controlled by the developer. The created simulator is built on the HLA architecture. Complex simulators take care of the environment and its creation, weather, physics, firing mechanisms, motion control, inputs and outputs of the emulated environment etc. eng
dc.format p. 279-285 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) eng
dc.relation.ispartof Proceedings of the 17th International Conference on Mechatronics - Mechatronika 2016 eng
dc.rights Pouze v rámci univerzity eng
dc.subject HLA, High Level Architecture, Simulation, Vehiculra Simulator, Trainer, Game Engine. eng
dc.subject HLA, simulace, simulace vozidla, trenažér, herní engine cze
dc.title Combat Vehicle Simulator Based on HLA prototype concept eng
dc.title.alternative Simulátor bojového vozidla postavený na architektuře HLA cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Simulátor bojového vozidla je prvním komplexním trenažérem, který vznikl na pracovišti Univerzity Pardubice. Skládá s několika desítek komplementárních simulátorů, nebo simulačních výpočtů. Celý simulátor je vystavěn na upravené implementaci herního enginu. Využití upraveného herního enginu má za následek kvalitní grafické zpracování postavené na jádře hybridního simulátoru (diskrétně-spojité simulace), který je plně pod kontrolou vývojáře. Vybudovaný simulátor je postaven na architektuře HLA (IEEE1516:2010, STANAG 6403). Komplementární simulátory se starají o prostředí, jeho tvorbu, práci s počasím, fyzikou, mechanismy střelby, pohybu, řízení vstupů a výstupů z emulovaného prostředí atp. cze
dc.event 17th International Conference on Mechatronics – Mechatronika 2016 (07.12.2016 - 09.12.2016) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.relation.publisherversion http://ieeexplore.ieee.org/document/7827831/
dc.project.ID SGS_2016_020/ASOTE: Aplikace softwarových technologií 2 eng
dc.identifier.wos 000400174000047
dc.identifier.scopus 2-s2.0-85015271386
dc.identifier.obd 39877941 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet