Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Combat Vehicle Simulator Based on HLA prototype concept

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorBrožek, Josefcze
dc.contributor.authorJakeš, Martincze
dc.contributor.authorKaramazov, Simeoncze
dc.contributor.authorHamerník, Dancze
dc.date.accessioned2017-05-11T10:48:13Z
dc.date.available2017-05-11T10:48:13Z
dc.date.issued2016eng
dc.description.abstractA combat vehicle simulator is the first complex drivesimulator developed at the University of Pardubice. It consists of dozens of complementary simulators and simulation calculations. The whole simulator is created on a modified implementation of a game engine. That has resulted in a high-quality graphic processing, based on a hybrid kernel of the simulator (discretecontinuous simulation), which is fully controlled by the developer. The created simulator is built on the HLA architecture. Complex simulators take care of the environment and its creation, weather, physics, firing mechanisms, motion control, inputs and outputs of the emulated environment etc.eng
dc.description.abstract-translatedSimulátor bojového vozidla je prvním komplexním trenažérem, který vznikl na pracovišti Univerzity Pardubice. Skládá s několika desítek komplementárních simulátorů, nebo simulačních výpočtů. Celý simulátor je vystavěn na upravené implementaci herního enginu. Využití upraveného herního enginu má za následek kvalitní grafické zpracování postavené na jádře hybridního simulátoru (diskrétně-spojité simulace), který je plně pod kontrolou vývojáře. Vybudovaný simulátor je postaven na architektuře HLA (IEEE1516:2010, STANAG 6403). Komplementární simulátory se starají o prostředí, jeho tvorbu, práci s počasím, fyzikou, mechanismy střelby, pohybu, řízení vstupů a výstupů z emulovaného prostředí atp.cze
dc.event17th International Conference on Mechatronics – Mechatronika 2016 (07.12.2016 - 09.12.2016)eng
dc.formatp. 279-285eng
dc.identifier.isbn978-80-01-05883-1eng
dc.identifier.issneng
dc.identifier.obd39877941eng
dc.identifier.scopus2-s2.0-85015271386
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/67294
dc.identifier.wos000400174000047
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.project.IDSGS_2016_020/ASOTE: Aplikace softwarových technologií 2eng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherIEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers)eng
dc.relation.ispartofProceedings of the 17th International Conference on Mechatronics - Mechatronika 2016eng
dc.relation.publisherversionhttp://ieeexplore.ieee.org/document/7827831/
dc.rightsPouze v rámci univerzityeng
dc.subjectHLA, High Level Architecture, Simulation, Vehiculra Simulator, Trainer, Game Engine.eng
dc.subjectHLA, simulace, simulace vozidla, trenažér, herní enginecze
dc.titleCombat Vehicle Simulator Based on HLA prototype concepteng
dc.title.alternativeSimulátor bojového vozidla postavený na architektuře HLAcze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
PID4521111 (1).pdf
Velikost:
386.2 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format