Změny v řízení vztahů se zákazníky ve finančních službách

Show simple item record

dc.contributor.author Eisenhammerová, Monika cze
dc.contributor.author Drahotský, Ivo cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T10:46:32Z
dc.date.available 2017-05-11T10:46:32Z
dc.date.issued 2016 cze
dc.identifier.isbn 978-80-7560-003-5 cze
dc.identifier.issn cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67270
dc.description.abstract Příspěvek se zaměřuje na aktuální téma vazby zákazníka k poskytovateli finančních služeb. Sumarizuje změny na českém bankovním trhu, které vedou ke snižování koncentrace konkurenčního prostředí a skýtají zákazníkům nové možnosti výběru poskytovatele služeb. Teoreticky i na základě dat z průzkumů příspěvek bilancuje vztah zákazníka a poskytovatele služeb a zmiňuje faktory, které vztah mohou ovlivnit. Současně zdůrazňuje potenciál vztahového kapitálu pro posílení současných zákaznických vazeb a navázání nových zákaznických vazeb cze
dc.format p. 72-79 cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject banka cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject loajalita cze
dc.subject vztahový kapitál cze
dc.subject bank eng
dc.subject competition eng
dc.subject customers eng
dc.subject loyalty eng
dc.subject relational capital eng
dc.title Změny v řízení vztahů se zákazníky ve finančních službách cze
dc.title.alternative The Changes in Customer Relationship Management in Financial Services eng
dc.type ConferenceObject cze
dc.description.abstract-translated This article focuses on customer loyalty to a provider of financial services. It summarizes the changes on the Czech banking market. Changes lead to a reduction in the concentration of the competitive environment. The changes also offer customers a new choice of service providers. Theoretically, even on the basis of data from surveys reviews the relationship between the customer and the service provider. The article also mentions factors that may affect the relationship. The article highlights the potential of relational capital to strengthen existing customer relationships and establish new customer relationships. eng
dc.event IPoCC 2016 - International Postal and e-Communications Conference (13.09.2016 - 14.09.2016) cze
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus postprint cze
dc.identifier.obd 39877865 cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account