Změny v řízení vztahů se zákazníky ve finančních službách
Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprintSoubory
Datum publikování
2016
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Příspěvek se zaměřuje na aktuální téma vazby zákazníka k poskytovateli finančních služeb. Sumarizuje změny na českém bankovním trhu, které vedou ke snižování koncentrace konkurenčního prostředí a skýtají zákazníkům nové možnosti výběru poskytovatele služeb. Teoreticky i na základě dat z průzkumů příspěvek bilancuje vztah zákazníka a poskytovatele služeb a zmiňuje faktory, které vztah mohou ovlivnit. Současně zdůrazňuje potenciál vztahového kapitálu pro posílení současných zákaznických vazeb a navázání nových zákaznických vazeb
Rozsah stran
p. 72-79
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
IPoCC 2016 - International Postal and e-Communications Conference (13.09.2016 - 14.09.2016)
ISBN
978-80-7560-003-5
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
banka, konkurence, zákazníci, loajalita, vztahový kapitál, bank, competition, customers, loyalty, relational capital