Digitální knihovnaUPCE
 

Změny v řízení vztahů se zákazníky ve finančních službách

Konferenční objektpeer-reviewedpostprint
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Příspěvek se zaměřuje na aktuální téma vazby zákazníka k poskytovateli finančních služeb. Sumarizuje změny na českém bankovním trhu, které vedou ke snižování koncentrace konkurenčního prostředí a skýtají zákazníkům nové možnosti výběru poskytovatele služeb. Teoreticky i na základě dat z průzkumů příspěvek bilancuje vztah zákazníka a poskytovatele služeb a zmiňuje faktory, které vztah mohou ovlivnit. Současně zdůrazňuje potenciál vztahového kapitálu pro posílení současných zákaznických vazeb a navázání nových zákaznických vazeb

Rozsah stran

p. 72-79

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

IPoCC 2016 - International Postal and e-Communications Conference (13.09.2016 - 14.09.2016)

ISBN

978-80-7560-003-5

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

banka, konkurence, zákazníci, loajalita, vztahový kapitál, bank, competition, customers, loyalty, relational capital

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced