Failures of railway vehicles measurable on track

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Vágner, Jakub cze
dc.contributor.author Zelenka, Jaromír cze
dc.contributor.author Hába, Aleš cze
dc.contributor.author Kohout, Martin cze
dc.contributor.author Havlíček, Petr cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T10:30:20Z
dc.date.available 2017-05-11T10:30:20Z
dc.date.issued 2016 eng
dc.identifier.isbn 978-80-87012-59-8 eng
dc.identifier.issn 1805-8248 eng
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67050
dc.description.abstract This paper describes system for diagnostics of passing vehicles with help of measurements carried out at the track. There are the signals of vibration measured on rail foot and noise signals measured near to underside of vehicle. Further failures which could be measured by this method and estimation of their dominant frequencies are described too. The system has been tested on vehicles in metro and several methods of evaluation have been proposed. Signals are assessed in the time domain and in the frequency domain. Evaluation of results is carried out using neural networks. eng
dc.format p. 566-569 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Ústav termomechaniky AV ČR, v. v. i. eng
dc.relation.ispartof Engineering Mechanics 2016 : 22nd International Conference eng
dc.rights open access eng
dc.subject railway eng
dc.subject metro eng
dc.subject vibrodiagnostics eng
dc.subject noise eng
dc.subject vibration eng
dc.subject neural network eng
dc.subject železnice cze
dc.subject metro cze
dc.subject vibrodiagnostika cze
dc.subject hluk cze
dc.subject vibrace cze
dc.subject neuronová síť cze
dc.title Failures of railway vehicles measurable on track eng
dc.title.alternative Poruchy kolejových vozidel měřitelné na trati cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Tento článek popisuje systém pro diagnostiku projíždějících vozidel pomocí měření prováděných na trati. Jsou měřeny signály vibrací na patě kolejnice a hluk v blízkosti spodní části vozidla. Poruchy, které by mohly být pomocí této metody detekovány a odhad jejich dominantních frekvencí jsou popsány také. Tento systém byl testován na vozidlech v metru a bylo navrženo několik metod hodnocení. Signály jsou vyhodnocovány v časové oblasti a ve frekvenční oblasti. Vyhodnocení výsledků se provádí také pomocí neuronových sítí. cze
dc.event 22nd International Conference on Engineering Mechanics (09.05.2016 - 12.05.2016) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published version eng
dc.relation.publisherversion http://www.engmech.cz/2016/im/doc/proceedings_2016.pdf
dc.project.ID TE01020038/Centrum kompetence drážních vozidel eng
dc.identifier.wos 000379986700138 eng
dc.identifier.obd 39876860 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet