VYUŽITÍ E-COMMERCE JAKO MARKETINGOVÉHO NÁSTROJE Z HLEDISKA MARKETINGOVÉHO MIXU

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Chocholáč, Jan cze
dc.contributor.author Kudláčková, Nina cze
dc.contributor.author Salava, Daniel cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T10:30:11Z
dc.date.available 2017-05-11T10:30:11Z
dc.date.issued 2016 cze
dc.identifier.isbn 978-80-7560-003-5 cze
dc.identifier.issn cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67048
dc.description.abstract Článek se zabývá problematikou e-commerce z hlediska marketingového mixu podniků, kdy může být e-commerce neboli elektronické obchodování využito jako jeden z marketingových nástrojů a může se stát zásadním aspektem z hlediska konkurenční výhody na trhu. Příspěvek analyzuje využití elektronického obchodování k nákupu zboží a služeb uživateli internetu ze zemí Evropské unie v letech 2007-2015 a sleduje jeho vývoj. cze
dc.format p. 157-163 cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference cze
dc.rights open access cze
dc.subject e-commerce cze
dc.subject marketingový nástroj cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject e-commerce eng
dc.subject marketing tool eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject distribution eng
dc.title VYUŽITÍ E-COMMERCE JAKO MARKETINGOVÉHO NÁSTROJE Z HLEDISKA MARKETINGOVÉHO MIXU cze
dc.title.alternative Utilization of e-commerce as marketing tool from the marketing mix point of view eng
dc.type ConferenceObject cze
dc.description.abstract-translated The article deals with problems of e-commerce from the marketing mix point of view. It focuses on companies which could use e-commerce as one of marketing tools to obtain competitive advantage in the market. The development of utilization of e-commerce in the shopping process of Internet users in European Union in years 2007 and 2015 is also analysed in this article. eng
dc.event IPoCC 2016 - International Postal and e-Communications Conference (13.09.2016 - 14.09.2016) cze
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus postprint cze
dc.identifier.obd 39876850 cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet