Digitální knihovnaUPCE
 

VYUŽITÍ E-COMMERCE JAKO MARKETINGOVÉHO NÁSTROJE Z HLEDISKA MARKETINGOVÉHO MIXU

Konferenční objektStatus neznámýpeer-reviewedpostprint
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Článek se zabývá problematikou e-commerce z hlediska marketingového mixu podniků, kdy může být e-commerce neboli elektronické obchodování využito jako jeden z marketingových nástrojů a může se stát zásadním aspektem z hlediska konkurenční výhody na trhu. Příspěvek analyzuje využití elektronického obchodování k nákupu zboží a služeb uživateli internetu ze zemí Evropské unie v letech 2007-2015 a sleduje jeho vývoj.

Rozsah stran

p. 157-163

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

open access

Název akce

IPoCC 2016 - International Postal and e-Communications Conference (13.09.2016 - 14.09.2016)

ISBN

978-80-7560-003-5

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

e-commerce, marketingový nástroj, marketingový mix, distribuce, e-commerce, marketing tool, marketing mix, distribution

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced