VYUŽITÍ E-COMMERCE JAKO MARKETINGOVÉHO NÁSTROJE Z HLEDISKA MARKETINGOVÉHO MIXU
Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprintDatum publikování
2016
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Článek se zabývá problematikou e-commerce z hlediska marketingového mixu podniků, kdy může být e-commerce neboli elektronické obchodování využito jako jeden z marketingových nástrojů a může se stát zásadním aspektem z hlediska konkurenční výhody na trhu. Příspěvek analyzuje využití elektronického obchodování k nákupu zboží a služeb uživateli internetu ze zemí Evropské unie v letech 2007-2015 a sleduje jeho vývoj.
Rozsah stran
p. 157-163
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
IPoCC 2016 - International Postal and e-Communications Conference (13.09.2016 - 14.09.2016)
ISBN
978-80-7560-003-5
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
e-commerce, marketingový nástroj, marketingový mix, distribuce, e-commerce, marketing tool, marketing mix, distribution