Dependencies of Personal Vehicle Sales on the Financial Support of their Sales
Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprintSoubory
Datum publikování
2014
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Kaunas University of Technology
Abstrakt
The article describes the dependence of the sales of BMW vehicles in the Czech republic on the financial support of those sales. The current state of sales support of selected BMW models in the Czech Republic is desribed as is the level of dependence of those sales on the scale of support which analyzed using regression models. In addition, the future development of sales, of selected BMW vehicles is given. The article was written as the partial outcome of research carried out in 2012.
Rozsah stran
p. 141-150
ISSN
2345-0088
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Intelligent technologies in logistics and mechatronics systems ITELMS'2014: proceedings of the 9th international conference
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
Intelligent technologies in logistics and mechatronics systems ITELMS'2014 (22.05.2014 - 23.05.2014)
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
sales support, communication mix, regression analysis, dependence, podpora prodeje, komunikační mix, regresní analýza, závislost