Digitální knihovnaUPCE
 

Sociální aspekty společenské odpovědnosti a jejich hodnocení v dopravních podnicích.

Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprint
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Vydavateľstvo Ekonóm

Abstrakt

Společenská odpovědnost znamená takový způsob vedení firmy a budování vztahů s partnery, který přispívá ke zlepšení reputace a zvýšení důvěryhodnosti podniku. Zavedení CSR přináší výhody nejen v ekonomické, ale také v sociální a v environmentální oblasti. Působení společensky zodpovědných mezinárodních korporací po celém světě vytváří předpoklady pro globální řešení ekologických a sociálních problémů. Zaměříme-li se na oblast dopravy, jedná se o významné národohospodářské odvětví. Podílí se na spotřebě energií, výrobků a materiálů, ovlivňuje zaměstnanost i výši investic. Cílem příspěvku je vypracovat postup, který umožní managementu posoudit úroveň CSR nebo její části na základě jím stanovených kritérií. K tomuto účelu bude využita fuzzy logika.

Rozsah stran

p. 462-472

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015: Zborník vedeckých prác

Vydavatelská verze

https://appsconf.files.wordpress.com/2016/01/2015.pdf

Přístup k e-verzi

open access

Název akce

Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 (14.05.2015 - 15.05.2015)

ISBN

978-80-225-4077-3

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

CSR, ekonomický pilíř, sociální pilíř, environmentální pilíř, doprava, fuzzy logika, Corporate Social Responsibility, economic pillar, social pillar, environmental pillar, transportation, fuzzy logic

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced