Sociální aspekty společenské odpovědnosti a jejich hodnocení v dopravních podnicích.
Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprintDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Vydavateľstvo Ekonóm
Abstrakt
Společenská odpovědnost znamená takový způsob vedení firmy a budování vztahů s partnery, který přispívá ke zlepšení reputace a zvýšení důvěryhodnosti podniku. Zavedení CSR přináší výhody nejen v ekonomické, ale také v sociální a v environmentální oblasti. Působení společensky zodpovědných mezinárodních korporací po celém světě vytváří předpoklady pro globální řešení ekologických a sociálních problémů. Zaměříme-li se na oblast dopravy, jedná se o významné národohospodářské odvětví. Podílí se na spotřebě energií, výrobků a materiálů, ovlivňuje zaměstnanost i výši investic. Cílem příspěvku je vypracovat postup, který umožní managementu posoudit úroveň CSR nebo její části na základě jím stanovených kritérií. K tomuto účelu bude využita fuzzy logika.
Rozsah stran
p. 462-472
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015: Zborník vedeckých prác
Vydavatelská verze
https://appsconf.files.wordpress.com/2016/01/2015.pdf
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 (14.05.2015 - 15.05.2015)
ISBN
978-80-225-4077-3
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
CSR, ekonomický pilíř, sociální pilíř, environmentální pilíř, doprava, fuzzy logika, Corporate Social Responsibility, economic pillar, social pillar, environmental pillar, transportation, fuzzy logic