Digitální knihovnaUPCE
 

Feedback in teaching and learning English: focus on the role of the learner

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This bachelor thesis deals with the feedback provided in English lessons in Czech elementary school. The paper is divided into two parts. In the theoretical part functions of feedback are summarized and general principles of providing feedback are described. The main focus is on the role of the learner in feedback in terms of English language acquisition. The research in the practical part is conducted in the form of observations that are subsequently discussed in comparison to information from the theoretical part.

Rozsah stran

53 s., 4 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D35350

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

feedback, assessment, second language acquisition, learning and teaching English, second language learner, zpětná vazba, hodnocení, osvojování cizího jazyka, výuka anglického jazyka, student cizího jazyka

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced