Digitální knihovnaUPCE
 

Tržní postavení mobilních operátorů v České republice

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti mobilních operátorů na českém trhu včetně jejich porovnání. V první části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti konkurenceschopnosti a metody používané ke zlepšování tržní pozice. Druhá část práce se zabývá představením vybraných společností a výzkumem potřebným k detailní analýze vybraných podniků. Poslední část této diplomové práce se zabývá samotnou analýzou konkurenceschopnosti, jejím vyhodnocením a navržením doporučovaných strategií do blízké budoucnosti.

Rozsah stran

73 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení (1. část)
práce není přístupná (2. část)

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D35079

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

konkurenceschopnost, tržní postavení mobilních operátorů, Vodafone, O2, T-Mobile, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, finanční analýza, competitiveness, market position of the mobile operators, Vodafone, O2, T-Mobile, Porter´s five forces model, SWOT analysis, financial analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced