Tržní postavení mobilních operátorů v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela
dc.contributor.author Kricnarová, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-09-23T05:12:28Z
dc.date.available 2016-09-23T05:12:28Z
dc.date.issued 2016
dc.date.submitted 2016-06-21
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/65754
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti mobilních operátorů na českém trhu včetně jejich porovnání. V první části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti konkurenceschopnosti a metody používané ke zlepšování tržní pozice. Druhá část práce se zabývá představením vybraných společností a výzkumem potřebným k detailní analýze vybraných podniků. Poslední část této diplomové práce se zabývá samotnou analýzou konkurenceschopnosti, jejím vyhodnocením a navržením doporučovaných strategií do blízké budoucnosti. cze
dc.format 73 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení (1. část) cze
dc.rights práce není přístupná (2. část) cze
dc.subject konkurenceschopnost cze
dc.subject tržní postavení mobilních operátorů cze
dc.subject Vodafone cze
dc.subject O2 cze
dc.subject T-Mobile cze
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject finanční analýza cze
dc.subject competitiveness eng
dc.subject market position of the mobile operators eng
dc.subject Vodafone eng
dc.subject O2 eng
dc.subject T-Mobile eng
dc.subject Porter´s five forces model eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject financial analysis eng
dc.title Tržní postavení mobilních operátorů v České republice cze
dc.title.alternative Market position of mobile operators in the Czech Republic eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kampf, Rudolf
dc.date.accepted 2016-09-12
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the competitiveness of the mobile operators on the Czech market and its comparison. The first part of the paper defines basic terms about competitiveness and methods used for increasing the market position. The second part of the thesis includes introduction of the selected companies and the research needed for the proper analysis. The last part of the thesis focuses on the analysis, its evaluation and recommended strategies to the near future. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D35079
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.identifier.stag 28731
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account