dc.contributor.advisor |
Ivanová, Jaroslava |
|
dc.contributor.author |
Andršová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-09-02T04:22:40Z |
|
dc.date.available |
2016-09-02T04:22:40Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/65438 |
|
dc.description.abstract |
The thesis analyses the rubrics and tasks in pronunciation coursebooks. In the first part of the paper, a certain attention is paid to the pronunciation features, which are vital to understand. Furthermore, the essential features of coursebooks, tasks and rubrics are explained. The second part of the paper deals with the evaluation of the rubrics and tasks regarding perception and production. Last but not least, the classification of tasks is examined according to the revised Bloom's Taxonomy. |
eng |
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
výslovnost |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
zadání úloh |
cze |
dc.subject |
úkoly |
cze |
dc.subject |
percepce |
cze |
dc.subject |
produkce |
cze |
dc.subject |
pronunciation |
eng |
dc.subject |
coursebook |
eng |
dc.subject |
rubrics |
eng |
dc.subject |
tasks |
eng |
dc.subject |
perception |
eng |
dc.subject |
production |
eng |
dc.title |
Analysis of Tasks and Activities in ESL Pronunciation Books at an Elementary Level (A1, A2) |
eng |
dc.title.alternative |
Analýza zadání úloh a úkolů v odborných publikacích zaměřených na výslovnost angličtiny na úrovních A1 a A2 |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2016-08-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato práce se zabývá zadáním úloh a úkoly ve výslovnostních učebnicích. Výslovnostní prvky, které je důležité pochopit, jsou rozebrány v první části práce. Dále se tato část věnuje učebnici jako takové, úkolům a zadáním úloh. Ve druhé části jsou ohodnoceny jak zadání úkolů, tak úlohy z hlediska percepce a produkce. V neposlední řadě jsou úkoly v daných učebnicích hodnoceny dle zrevidované Bloomovy taxonomie. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro odbornou praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35335 |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cze |
dc.identifier.stag |
29100 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |