Hodnocení zaměstnanců České pošty, s. p.
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce je hodnocení zaměstnanců ve společnosti Česká pošta, s. p. Cílem bakalářské práce "Hodnocení zaměstnanců České pošty, s. p." je analyzovat současný systém hodnocení a na základě zjištěných nedostatků navrhnout opatření ke zlepšení ve vztahu efektivnosti společnosti a jejích zaměstnanců. První část práce shrnuje teoretické principy týkající se hodnocení zaměstnanců. Tyto aspekty jsou důležité v oblasti řízení pracovního výkonu jak pro společnost, tak i pro zaměstnance. Následující část práce obsahuje analýzu současného stavu hodnocení a dotazníkové šetření. Třetí část zahrnuje návrh na zefektivnění stávajícího stavu hodnocení České pošty, s. p.
Rozsah stran
60 s., 2 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management elektronických komunikací a poštovních služeb
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D34684
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
hodnocení zaměstnanců, Česká pošta, s. p., analýza současného stavu, dotazníkové šetření, evaluation of employees, Czech Post, s. p. e, analysis of the current state, survey