Kritérium bezpečnosti pro řízení provozu SSZ
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení nehodovosti řízeného a neřízeného provozu SSZ na křižovatkách v Plzni, zhodnocení vlivů na tuto nehodovost a vyvození závěrů a doporučení pro další zkoumání.
První teze se zaměřuje na zhodnocení nehodovosti při řízeném provozu se SSZ a neřízeném provozu se SSZ v době nízkých intenzit dopravy.
Další stanovenou otázkou bylo, v jakém intervalu intenzit je efektivní řídit provoz na křižovatce pomocí SSZ. V práci jsem dále zkoumal nehodovost dle detailnějšího rozdělení lokalit v návaznosti na typech a stavebním řešení sledovaných křižovatek.
Rozsah stran
81 s., 48 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní infrastruktura: Dopravní cesta
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D34536
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
světelné signalizační zařízení, dopravní nehoda, intenzita dopravy, absolutní nehodovost, relativní nehodovost, traffic light, accident, traffic intensity, absolute accidents, relative accident rate