Digitální knihovnaUPCE
 

Giving Feedback in ELT Lessons

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

The Master's thesis deals with providing feedback in ELT lessons. The work is divided into two main parts. The theoretical part introduces the importance of communication, explains the term interaction and introduces classroom communication, which is a special type of social communication. Evaluation as a covering term including feedback is introduced in the next part of the thesis. Different types and techniques of feedback are the main topic of the third chapter. The theoretical part concludes with the introduction of a taxonomy of objectives in relation to feedback. In the practical part, whether the provided feedback is in alignment with the objectives of individual activities is mapped with the use of observations and short interviews.

Rozsah stran

79 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství pro základní školy

Signatura tištěné verze

D34374

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

výuka anglického jazyka, zpětná vazba, interakce, komunikace, cíle aktivit, english language teaching, feedback, interaction, communication, objectives of activities

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced