Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza CSR aktivit v konkrétním podniku

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti firem (CSR - Corporate Social Responsibility). Cílem práce je přiblížit pojetí této problematiky a analyzovat uplatňování principů CSR ve společnosti Synthesia, a. s. včetně zhodnocení nástrojů komunikace CSR aktivit. V teoretické části práce jsou vymezeny základní charakteristiky společenské odpovědnosti firem, její dosavadní vývoj a související koncepce a pojmy. Poté práce pojednává o přínosech společensky odpovědného podnikání a nástrojích komunikace CSR. Praktická část práce je zaměřena na společnost Synthesia, a. s. a její odpovědné chování vůči společnosti a prostředí, ve kterém podniká. Poté je provedena analýza vnímání společenské odpovědnosti firmy Synthesia, a. s. z pohledu zaměstnanců podniku a pardubické veřejnosti a pro společnost jsou stanovena vhodná doporučení pro zlepšení.

Rozsah stran

81 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D34189

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

společenská odpovědnost firem, CSR, corporate social responsibility, odpovědné podnikání, stakeholder, triple-bottom-line, vnímání CSR, komunikace CSR, nástroje komunikace CSR, corporate social responsibility, CSR, responsible business, stakeholder, triple-bottom-line, CSR perception, CSR communication, CSR communication tools

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced