Digitální knihovnaUPCE
 

Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem této diplomové práce je spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. V první kapitole jsou všeobecně charakterizovány teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků se službami. Následně je zanalyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků České pošty, s.p., ze kterého jsou poté navržena řešení na zlepšení systému měření spokojenosti se službami České pošty, s.p.

Rozsah stran

67 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D33784

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

spokojenost, Česká pošta, s.p., zákazníci, poštovní služby, dotazník, satisfaction, Česká pošta, s.p., customers, postal services, questionnaire

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced