dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Horáková, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-03-10T12:20:21Z |
|
dc.date.available |
2016-03-10T12:20:21Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61957 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této závěrečné práce bylo specifikovat tvorbu digitálních učebních materiálů. Jakých
programů a prostředků jsem využila. Zdrojů, z kterých jsem čerpala, proč a v jakém rozsahu.
Důvod proč jsem je začala tvořit a používat.
Dále se tato práce zaobírá i přijetím tohoto způsobu výuky u žáků, jejich reakcemi a
zpětnou vazbou. Porovnáním s jinými předměty. Popisuji zde také přístup k této formě výuky
vzhledem k věkové kategorii.
Nesdílnou součástí při tvorbě DUM je motivace a hodnocení žáků. Práce s nimi a
použití výstupů do případných oprav.
Závěrem je pozitivní a negativní hodnocení výuky prostřednictvím digitálních
materiálů, případné doporučení ze stran předmětů, žáků a kolegů.
Součástí práce je CD s přepisem této práce. |
cze |
dc.format |
40 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
digitální učební materiály |
cze |
dc.subject |
interaktivní výuka |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.subject |
základní školy |
cze |
dc.subject |
zpětná vazba |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
digital teaching materials |
eng |
dc.subject |
interactive teaching |
eng |
dc.subject |
pupils |
eng |
dc.subject |
elementary schools |
eng |
dc.subject |
feedback |
eng |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.title |
Tvorba a využití digitálních učebních materiálů při výuce fyziky na 2. stupni ZŠ |
cze |
dc.title.alternative |
|
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2015 |
|
dc.description.abstract-translated |
The target of this final thesis was to specify the creation of digital teaching materials. What
programs and resources I used. Sources from which I have drawn, why and to what extent.
The reason why I started to create and use.
Further the thesis also deals with the adoption of this method of teaching for pupils,
their reactions and feedback. Comparing with other subjects. I also describe access to this
form of teaching with respect to age group.
In conclusion the positive and negative evaluations of teaching through digital
materials and any advice from the subjects.
The work includes a CD with the transcription of this work. |
eng |
dc.description.department |
|
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33254 |
|
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |