Tvorba a využití digitálních učebních materiálů při výuce fyziky na 2. stupni ZŠ
Závěrečná práceStatus neznámýDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem této závěrečné práce bylo specifikovat tvorbu digitálních učebních materiálů. Jakých
programů a prostředků jsem využila. Zdrojů, z kterých jsem čerpala, proč a v jakém rozsahu.
Důvod proč jsem je začala tvořit a používat.
Dále se tato práce zaobírá i přijetím tohoto způsobu výuky u žáků, jejich reakcemi a
zpětnou vazbou. Porovnáním s jinými předměty. Popisuji zde také přístup k této formě výuky
vzhledem k věkové kategorii.
Nesdílnou součástí při tvorbě DUM je motivace a hodnocení žáků. Práce s nimi a
použití výstupů do případných oprav.
Závěrem je pozitivní a negativní hodnocení výuky prostřednictvím digitálních
materiálů, případné doporučení ze stran předmětů, žáků a kolegů.
Součástí práce je CD s přepisem této práce.
Rozsah stran
40 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D33254
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
digitální učební materiály, interaktivní výuka, žáci, základní školy, zpětná vazba, motivace, digital teaching materials, interactive teaching, pupils, elementary schools, feedback, motivation