Strategie konzumního jednání v druhé polovině dvacátého století v Hradci Králové
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se pokouší zjistit, jaké bylo konzumní jednání obyvatel Hradce Králové ve druhé polovině dvacátého století. Hlavním cílem bylo zjistit, jaké měl možnosti dobový zákazník, jaký byl přístup obsluhy v obchodě a především odhalit, jestli ve městě byla
dostatečná obchodní síť. Dále bylo důležité porovnat socialistického a kapitalistického spotřebitele po stránce konzumerismu. Pro práci byl zásadní výzkum v podobě ústních pohovorů a články v denním tisku.
Rozsah stran
81 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
OHM+HIST
Studijní program
Historické vědy
Signatura tištěné verze
D33292
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
konzumerismus, hyperkonzumenti, nakupování, rozhovory, obchodní domy, Hradec Králové, consumerism, hyperconsuments, shopping, interviews, shopping malls