dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Franc, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2015-06-25T10:35:02Z |
|
dc.date.available |
2015-06-25T10:35:02Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/59941 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje problematice posilování vztahů se zákazníky a vybraným nástrojům jejich podpory. V první části je vysvětlen pojem posilování vztahů se zákazníky a jeho podstata. V další části jsou vymezeny vybrané nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to informační podpora a poradenství, podpora prodeje, podpora retence a podpora loajality zákazníků, včetně jejich nejčastěji používaných forem. Praktická část diplomové práce se věnuje zpracování a analýze výsledků marketingového výzkumu, realizovaného mezi vedoucími kamenných lékáren a zaměřeného na uplatnění a účinnost různých forem informační podpory, poradenství, podpory prodeje, retence a loajality pro posilování vztahů s klienty kamenných lékáren. |
cze |
dc.format |
100 s. |
cze |
dc.format.extent |
2186554 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
posilování vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
informační podpora |
cze |
dc.subject |
poradenství |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
retence zákazníků |
cze |
dc.subject |
loajalita |
cze |
dc.subject |
strengthening of customer relationships |
cze |
dc.subject |
information support |
cze |
dc.subject |
counselling |
cze |
dc.subject |
sales promotins |
cze |
dc.subject |
retention customers |
cze |
dc.subject |
loyalty |
cze |
dc.title |
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků |
cze |
dc.title.alternative |
Efficiency of Customer Relationships Strengthening Tools in Over the Counter Drugs |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Čurdová, Markéta |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis is dedicated to strengthening customer relationships and selected tools for their support. The first part explains the concept of strengthening customer relationships and its essence. Selected tools of strengthening customer relationships are defined in next part - information support and consultancy, sales promotion, support of retention and customer loyalty, including the most commonly used forms. The practical part of the thesis is dealing with processing and analysis the results of marketing research application and effectivness of different forms of information support and sales support for strengthening of customer realtionships at brick and mortar pharmacies from the perspective of their CEO. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33597 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Doporučte nejvhodnějaí nástroje podpory prodeje, které povedou k posílení vztahu lékáren se zákazníky. Jakým způsobem by bylo možné využít sociálních sítí na podporu komunikace se zákazníky v oblasti prodeje volně prodejných léků ze strany lékáren? Využívají lékárny v praxi tento způsob komunikace a jaké přínosy tímto získávají? Liaí se podpora podle skupin zákazníků? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
27514 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |