Digitální knihovnaUPCE
 

Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce se věnuje problematice posilování vztahů se zákazníky a vybraným nástrojům jejich podpory. V první části je vysvětlen pojem posilování vztahů se zákazníky a jeho podstata. V další části jsou vymezeny vybrané nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to informační podpora a poradenství, podpora prodeje, podpora retence a podpora loajality zákazníků, včetně jejich nejčastěji používaných forem. Praktická část diplomové práce se věnuje zpracování a analýze výsledků marketingového výzkumu, realizovaného mezi vedoucími kamenných lékáren a zaměřeného na uplatnění a účinnost různých forem informační podpory, poradenství, podpory prodeje, retence a loajality pro posilování vztahů s klienty kamenných lékáren.

Rozsah stran

100 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D33597

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

posilování vztahů se zákazníky, informační podpora, poradenství, podpora prodeje, retence zákazníků, loajalita, strengthening of customer relationships, information support, counselling, sales promotins, retention customers, loyalty

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced