Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se věnuje problematice posilování vztahů se zákazníky a vybraným nástrojům jejich podpory. V první části je vysvětlen pojem posilování vztahů se zákazníky a jeho podstata. V další části jsou vymezeny vybrané nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to informační podpora a poradenství, podpora prodeje, podpora retence a podpora loajality zákazníků, včetně jejich nejčastěji používaných forem. Praktická část diplomové práce se věnuje zpracování a analýze výsledků marketingového výzkumu, realizovaného mezi vedoucími kamenných lékáren a zaměřeného na uplatnění a účinnost různých forem informační podpory, poradenství, podpory prodeje, retence a loajality pro posilování vztahů s klienty kamenných lékáren.
Rozsah stran
100 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D33597
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
posilování vztahů se zákazníky, informační podpora, poradenství, podpora prodeje, retence zákazníků, loajalita, strengthening of customer relationships, information support, counselling, sales promotins, retention customers, loyalty