Hodnocení výkonnosti podniku chemického průmyslu vybraným odběratelem

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Branská, Lenka cze
dc.contributor.advisor Ehlová, Zuzana cze
dc.contributor.author Zvolánková, Veronika
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:27:27Z
dc.date.available 2014-09-22T12:27:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/57846
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována zákaznické výkonnosti a ukazatelům pro její měření a vyhodnocování. V práci jsou popsána jednotlivá výstupní měřítka a největší pozornost je pak věnována spokojenosti, retenci a loajalitě zákazníka a jejich souvislostem. Praktická část se zabývá výzkumem zákaznické výkonnosti dodavatele Synthesia, a.s. cze
dc.format 52 s. cze
dc.format.extent 2127379 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject výkonnost cze
dc.subject zákaznická výkonnost cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject měřítka pro hodnotové výhody cze
dc.subject výstupní měřítka zákaznické výkonnosti cze
dc.subject spokojenost zákazníka cze
dc.subject retence zákazníka cze
dc.subject loajalita zákazníka cze
dc.subject performance cze
dc.subject customer performance cze
dc.subject customer value cze
dc.subject value advantage measurements cze
dc.subject customer performance output measurements cze
dc.subject customer satisfaction cze
dc.subject customer retention cze
dc.subject customer loyalty cze
dc.title Hodnocení výkonnosti podniku chemického průmyslu vybraným odběratelem cze
dc.title.alternative Performance evaluation of a chemical industry by selected customer eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with customer performance and indicators for its measurement and evaluation. The individual output measurements are described in project and the biggest attention is dedicated to the satisfaction, retention and loyalty of customers and their context. The practical part is focused on customer performance at the supplier Synthesia, a.s. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D32016 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence V závěru vaší práce uvádíte hodnocení zákaznické výkonnosti. Uvádíte, že je na celkově nízké úrovni na základě čeho jste tento závěr udělala? Snižuje se opravdu portfolio dodavatelů firmy? Nakupuje tedy firma~skutečně jenom u dvou dodavatelů?\par} \par{ Všechny otázky obhajoby byly zodpovězeny.\par} cze
dc.identifier.stag 24384 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet