Hodnocení výkonnosti podniku chemického průmyslu vybraným odběratelem
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována zákaznické výkonnosti a ukazatelům pro její měření a vyhodnocování. V práci jsou popsána jednotlivá výstupní měřítka a největší pozornost je pak věnována spokojenosti, retenci a loajalitě zákazníka a jejich souvislostem. Praktická část se zabývá výzkumem zákaznické výkonnosti dodavatele Synthesia, a.s.
Rozsah stran
52 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D32016
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výkonnost, zákaznická výkonnost, hodnota pro zákazníka, měřítka pro hodnotové výhody, výstupní měřítka zákaznické výkonnosti, spokojenost zákazníka, retence zákazníka, loajalita zákazníka, performance, customer performance, customer value, value advantage measurements, customer performance output measurements, customer satisfaction, customer retention, customer loyalty