Digitální knihovnaUPCE
 

Hodnocení výkonnosti podniku chemického průmyslu vybraným odběratelem

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2014

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je věnována zákaznické výkonnosti a ukazatelům pro její měření a vyhodnocování. V práci jsou popsána jednotlivá výstupní měřítka a největší pozornost je pak věnována spokojenosti, retenci a loajalitě zákazníka a jejich souvislostem. Praktická část se zabývá výzkumem zákaznické výkonnosti dodavatele Synthesia, a.s.

Rozsah stran

52 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D32016

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

výkonnost, zákaznická výkonnost, hodnota pro zákazníka, měřítka pro hodnotové výhody, výstupní měřítka zákaznické výkonnosti, spokojenost zákazníka, retence zákazníka, loajalita zákazníka, performance, customer performance, customer value, value advantage measurements, customer performance output measurements, customer satisfaction, customer retention, customer loyalty

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced