Digitální knihovnaUPCE
 

The Role of Questioning in the English Classroom

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This thesis is focused on the role of questioning in the English classrooms.It introduces the concept of educational communication and interaction. The attention is paid on teacher and learner verbal talk and on their questioning which is examined into detail.

Rozsah stran

97 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství pro základní školy

Signatura tištěné verze

Práce dosud není ve studovně dostupná

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

educational communication, English language teaching, teacher questioning, learner talk, dotazování, výuková komunikace, otázky učitelů, komunikační struktury

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced