The Role of Questioning in the English Classroom
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This thesis is focused on the role of questioning in the English classrooms.It introduces the concept of educational communication and interaction. The attention is paid on teacher and learner verbal talk and on their questioning which is examined into detail.
Rozsah stran
97 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Učitelství anglického jazyka
Studijní program
Učitelství pro základní školy
Signatura tištěné verze
Práce dosud není ve studovně dostupná
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
educational communication, English language teaching, teacher questioning, learner talk, dotazování, výuková komunikace, otázky učitelů, komunikační struktury