Developing Oral Fluency in English
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This thesis deals with ways of developing oral fluency in English language teaching among grammar school learners. The theoretical part is focused on both material and non-material teaching aids, primarily on organisational forms and activities. Furthermore, the issues of giving feedback and the role of a teacher are discussed here. The practical part is based on the research carried out in a selected educational institution. The principal aim of the research is to find out what techniques and types of activities are used by teachers.
Rozsah stran
70 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D29851
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
speaking, organisational forms, oral fluency, feedback, activities, communicative competence, mluvení, organizační formy, plynulost mluveného projevu, zpětná vazba, učební aktivity, komunikační kompetence