Digitální knihovnaUPCE
 

Developing Oral Fluency in English

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

This thesis deals with ways of developing oral fluency in English language teaching among grammar school learners. The theoretical part is focused on both material and non-material teaching aids, primarily on organisational forms and activities. Furthermore, the issues of giving feedback and the role of a teacher are discussed here. The practical part is based on the research carried out in a selected educational institution. The principal aim of the research is to find out what techniques and types of activities are used by teachers.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D29851

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

speaking, organisational forms, oral fluency, feedback, activities, communicative competence, mluvení, organizační formy, plynulost mluveného projevu, zpětná vazba, učební aktivity, komunikační kompetence

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced