Ucelená (re)habilitace u osob s autismem
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tématem bakalářské práce je problematika ucelené (re)habilitace u osob s autismem předškolního a školního věku. Hlavním cílem bakalářské práce bylo zmapovat názory rodičů na význam ucelené (re)habilitace u dítěte s poruchami autistického spektra (PAS) a odkrýt možné problémy a rezervy plynoucí ze vzájemné spolupráce rodiny a daného zařízení v kontextu ucelené (re)habilitace. Práce je teoreticko ? výzkumná. Teoretická část se věnuje problematice ucelené (re)habilitace a přehledu o současném pojetí autismu. Dále zde shrnuji informace o klasifikaci, diagnostice a charakteristice poruch autistického spektra.
Ve výzkumné části jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření, které se uskutečnilo v devíti vybraných zařízeních.
Rozsah stran
82 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Zdravotně-sociální pracovník
Studijní program
Zdravotně sociální péče
Signatura tištěné verze
D30287
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
ucelená rehabilitace, poruchy autistického spektra, předškolní a školní věk, comprehensive reahabilitation, autism spectrum disorders, preschool and school age