Návrh aerodynamicky optimálního tvaru vozidla pro Shell Eco-marathon
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce je soustřeďována na návrh optimálního aerodynamického tvaru závodního vozidla pro Shell Eco-marathon. Model vozidla je narýsován v softwaru SolidWorks 2012 - Vzdělávací edice a simulován v jeho doplňkovém modulu Flow Simulation 2012. Výsledky ze simulací byly analyzovány a na jejich základě, byly provedeny úpravy karoserie. V práci jsou dále popsány možnosti použití CFD softwaru v automobilovém průmyslu a postup základního nastavení Flow Simulation 2012.
Rozsah stran
82 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní prostředky: Silniční vozidla
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D27943
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
aerodynamika, aerodynamický koeficient Cx, CFD, Flow Simulation, aerodynamics, aerodynamic coefficient Cx