Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh aerodynamicky optimálního tvaru vozidla pro Shell Eco-marathon

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce je soustřeďována na návrh optimálního aerodynamického tvaru závodního vozidla pro Shell Eco-marathon. Model vozidla je narýsován v softwaru SolidWorks 2012 - Vzdělávací edice a simulován v jeho doplňkovém modulu Flow Simulation 2012. Výsledky ze simulací byly analyzovány a na jejich základě, byly provedeny úpravy karoserie. V práci jsou dále popsány možnosti použití CFD softwaru v automobilovém průmyslu a postup základního nastavení Flow Simulation 2012.

Rozsah stran

82 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní prostředky: Silniční vozidla

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D27943

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

aerodynamika, aerodynamický koeficient Cx, CFD, Flow Simulation, aerodynamics, aerodynamic coefficient Cx

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced