Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh aerodynamicky optimálního tvaru vozidla pro Shell Eco-marathon

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce je soustřeďována na návrh optimálního aerodynamického tvaru závodního vozidla pro Shell Eco-marathon. Model vozidla je narýsován v softwaru SolidWorks 2012 - Vzdělávací edice a simulován v jeho doplňkovém modulu Flow Simulation 2012. Výsledky ze simulací byly analyzovány a na jejich základě, byly provedeny úpravy karoserie. V práci jsou dále popsány možnosti použití CFD softwaru v automobilovém průmyslu a postup základního nastavení Flow Simulation 2012.

Rozsah stran

82 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní prostředky: Silniční vozidla

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D27943

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

aerodynamika, aerodynamický koeficient Cx, CFD, Flow Simulation, aerodynamics, aerodynamic coefficient Cx

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced