Návrh aerodynamicky optimálního tvaru vozidla pro Shell Eco-marathon
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce je soustřeďována na návrh optimálního aerodynamického tvaru závodního vozidla pro Shell Eco-marathon. Model vozidla je narýsován v softwaru SolidWorks 2012 - Vzdělávací edice a simulován v jeho doplňkovém modulu Flow Simulation 2012. Výsledky ze simulací byly analyzovány a na jejich základě, byly provedeny úpravy karoserie. V práci jsou dále popsány možnosti použití CFD softwaru v automobilovém průmyslu a postup základního nastavení Flow Simulation 2012.
Rozsah stran
82 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní prostředky: Silniční vozidla
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D27943
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
aerodynamika, aerodynamický koeficient Cx, CFD, Flow Simulation, aerodynamics, aerodynamic coefficient Cx