Digitální knihovnaUPCE
 

Vliv médií a reklamy na sebepojetí žen

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tématem bakalářské práce je vliv médií a reklamy na ženy. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části definuji pojmy média, masová média, reklama a sebepojetí. Charakterizuji jednotlivá média, jejich rozdělení, využití, historií a vývoj Zaměřuji se také na vliv médií. Zabývám se reklamou, její charakteristikou, historií a způsobem vnímání. Dále charakterizuji sebepojetí, jeho jednotlivé složky a rozdělení. Cílem práce je zjistit jak na ženy působí média a reklama. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkumné šetření provedené na základě dotazníkového šetření, nástrojem je dotazník.

Rozsah stran

55 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D28167

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

média, reklama, sebepojetí, mass media, advertising, self-concept

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced