Připravenost předškolních dětí na vstup do základní školy
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce pojednává o problematice připravenosti předškolních dětí na vstup do základní školy. V teoretické části se zabývá předškolním vzděláváním, dítětem v předškolním věku z pohledu vývojové psychologie a spoluprací rodiny a mateřské školy při přípravě dětí na vstup do základní školy. Analyzuje pojmy jako je školní zralost, školní připravenost a odklad školní docházky. Praktická část zjišťuje, jaké problémy jsou spojeny s narůstajícími počty odkladů dětí před vstupem do povinné školní docházky, analyzuje činnost rodiny a mateřské školy při přípravě dětí a zjišťuje, jak se mateřské školy vyrovnávají s narůstajícími odklady povinné školní docházky.
Rozsah stran
78 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D28194
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
děti předškolního věku, školní zralost, školní připravenost, odklad školní docházky, spolupráce rodiny a mateřské školy, příprava dětí na základní školu, preschool age, school maturity, school readiness, school attendance delay, family and nursery school cooperation, preparing children for primary school