Společenská odpovědnost firem jako možnost spolupráce mezi firmami a neziskovými organizacemi
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce je věnovaná společenské odpovědnosti ve vybrané organizaci. Popisuje a hodnotí, jakým způsobem firma koncept uplatňuje, jaké to má pro ni i zainteresované strany přínosy a hledá možnost navázání spolupráce mezi komerčním a neziskovým sektorem.
Rozsah stran
52 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Komunitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D26865
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
společenská odpovědnost, CSR, stakeholders, etika, konkurenceschopnost, trvale udržitelný rozvoj, Corporate Social Responsibility, CSR, stakeholders, ethics, competitive ability, sustainable development