Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Hejduk, Tomáš |
cze |
dc.contributor.author |
Puppová, Kamila |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:29:22Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:29:22Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/41791 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá pojetím výchovy v dialogu Prótagoras. První část je věnována úvodu do dialogu Prótagoras a představení jedné z nejzásadnějších osob dialogu, Sókrata. Druhá část je věnována tomu, jak se stát moudřejším podle výkladu dialogu od Jana Patočky, Prótagorovi a jeho debatě se Sókratem, ve které se věnuje výchově a postavení člověka ve veškerenstvu. Ve třetí části je řešen pojem techné. V závěru práce shrnuji, na základě rozboru dialogu, celou problematiku. |
cze |
dc.format |
34 s. |
cze |
dc.format.extent |
473636 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Prótagoras |
cze |
dc.subject |
Sókrates |
cze |
dc.subject |
Hippokrates |
cze |
dc.subject |
paideia |
cze |
dc.subject |
techné |
cze |
dc.subject |
tyché |
cze |
dc.subject |
areté |
cze |
dc.title |
Pojetí výchovy v dialogu Prótagoras |
cze |
dc.title.alternative |
Conception of education in dialogue of Protagoras |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Prázný, Aleš |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the concept of education in Protagoras dialogue. The first part is devoted to the introduction to the dialogue Protagoras and it also introduces one of the crucial people in the dialogue ? Socrates. The second part deals with how to become wiser according to the interpretation of the dialogue by Jan Patocka, then also with Protagoras and his debate with Socrates in which he speaks about education and the position of man in the universe. The term 'techne' is discussed in the third part. In the last part of the thesis, the whole topic is summarized based on the analysis of the dialogue. |
eng |
dc.description.department |
Katedra filosofie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Filozofie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24953 |
|
dc.thesis.degree-program |
Filozofie |
cze |
dc.identifier.stag |
14264 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|