Digitální knihovnaUPCE
 

Manipulativnost reklamních tiskovin

Bakalářská práceStatus neznámý

Abstrakt

Tato práce se zabývá rozborem manipulativních technik užívaných v reklamních tiskovinách. Největší důraz je kladen na analýzu textových částí reklam, které jsou interpretovány ze stylistického hlediska. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části jsou: definice základních pojmů, se kterými se v práci operuje, představení reklamy jako specifického žánru, konstituovaného jeho persvazivní funkcí, uvedení výrazových prostředků typických pro reklamní styl a popis vybraných manipulativních technik. Druhá část práce je věnována analýze konkrétních reklamních tiskovin, na kterých je demonstrováno využití manipulativních technik, prezentovaných v části první. Práci uzavírá krátké porovnání stylu současné reklamy s reklamou z počátku 20. století, provedené pomocí konkrétních příkladů.

Rozsah stran

79 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Historicko-literární studia

Studijní program

Historické vědy

Signatura tištěné verze

D24001

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

reklama, manipulace, tiskoviny, stylistika, komerční komunikace, advertisement, manipulation, printed papers, stylistics, commercial communication

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced