Digitální knihovnaUPCE
 

Využití nástrojů managementu jakosti v Dopravním podniku města Pardubic, a.s.

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Práce se zabývá stížnostmi došlými na adresu Dopravního podniku města Pardubic, a.s. Tyto jsou zpracovány podle základních a nových nástrojů managementu jakosti. Pomocí těchto nástrojů analyzuje současný stav příchozích stížností a navrhuje možná řešení pro snížení počtu podnětů k těmto stížnostem.

Rozsah stran

108 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D24100

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

nástroje managementu jakosti, stížnosti, diagramy, městská hromadná doprava, informace, quality management tools, complaints, diagrams, urban public transport, information

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced