Využití nástrojů managementu jakosti v Dopravním podniku města Pardubic, a.s.
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá stížnostmi došlými na adresu Dopravního podniku města Pardubic, a.s. Tyto jsou zpracovány podle základních a nových nástrojů managementu jakosti. Pomocí těchto nástrojů analyzuje současný stav příchozích stížností a navrhuje možná řešení pro snížení počtu podnětů k těmto stížnostem.
Rozsah stran
108 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D24100
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
nástroje managementu jakosti, stížnosti, diagramy, městská hromadná doprava, informace, quality management tools, complaints, diagrams, urban public transport, information