Vychovatel v postmoderní situaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pelcová, Naděžda cze
dc.contributor.author Bukačová, Aneta
dc.date.accessioned 2011-07-11T18:17:44Z
dc.date.available 2011-07-11T18:17:44Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/39046
dc.description.abstract Obsahem a smyslem práce je povaha vychovatele v postmoderní situaci. Záměrem práce je sledovat povahu vychovatele a v tomto ohledu se práce soustředí na výchovné působení mezi vychovávajícím a vychovávaným, na současné výchovné trendy, na směr výchovy a vzdělávání. První část je věnována vymezení postmoderní situace a vysvětlení pojmů postmoderna a moderna. Druhá část je věnována spektru filosofie v postmoderní době. Třetí část je věnována výchově v postmoderní situaci. V závěru jsou shrnuty poznatky, k nimž se dospělo a je zdůrazněna výchova v současné postmoderní době, jenž si klade za úkol pomáhat člověku, aby se zhumanizoval a stal člověkem. cze
dc.format 51 s. cze
dc.format.extent 934516 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject pluralismus cze
dc.subject postmoderna cze
dc.subject výchova cze
dc.subject vychovatel cze
dc.subject pluralism eng
dc.subject postmodernism eng
dc.subject education eng
dc.subject educator eng
dc.title Vychovatel v postmoderní situaci cze
dc.title.alternative Educator in the Postmodern Situation eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zátka, Vlastimil cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated The contents and the sense of the bachelor work is the nature of educator in the postmodern situation. The aim of this work is to follow the nature of educator and in this regard is the work focused on educational interaction between educator and educated, on contemporary educational trends and the direction of education. The first part deals with definition of postmodern situation and explanation of the concepts of modernism and postmodernism. The second part is focused on the spectrum of philosophy in the postmodern era. The third part inquires into education in the postmodern situation. The conclusion summarizes the reached findings and emphasizes the education in the contemporary postmodern age which tries to help people to humanize and become human beings. eng
dc.description.department Katedra filosofie cze
dc.thesis.degree-discipline Filozofie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D24023
dc.thesis.degree-program Filozofie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet