dc.contributor.advisor |
Pelcová, Naděžda |
cze |
dc.contributor.author |
Bukačová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2011-07-11T18:17:44Z |
|
dc.date.available |
2011-07-11T18:17:44Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/39046 |
|
dc.description.abstract |
Obsahem a smyslem práce je povaha vychovatele v postmoderní situaci. Záměrem práce je sledovat povahu vychovatele a v tomto ohledu se práce soustředí na výchovné působení mezi vychovávajícím a vychovávaným, na současné výchovné trendy, na směr výchovy a vzdělávání. První část je věnována vymezení postmoderní situace a vysvětlení pojmů postmoderna a moderna. Druhá část je věnována spektru filosofie v postmoderní době. Třetí část je věnována výchově v postmoderní situaci. V závěru jsou shrnuty poznatky, k nimž se dospělo a je zdůrazněna výchova v současné postmoderní době, jenž si klade za úkol pomáhat člověku, aby se zhumanizoval a stal člověkem. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
934516 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
pluralismus |
cze |
dc.subject |
postmoderna |
cze |
dc.subject |
výchova |
cze |
dc.subject |
vychovatel |
cze |
dc.subject |
pluralism |
eng |
dc.subject |
postmodernism |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
educator |
eng |
dc.title |
Vychovatel v postmoderní situaci |
cze |
dc.title.alternative |
Educator in the Postmodern Situation |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zátka, Vlastimil |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The contents and the sense of the bachelor work is the nature of educator in the postmodern situation. The aim of this work is to follow the nature of educator and in this regard is the work focused on educational interaction between educator and educated, on contemporary educational trends and the direction of education. The first part deals with definition of postmodern situation and explanation of the concepts of modernism and postmodernism. The second part is focused on the spectrum of philosophy in the postmodern era. The third part inquires into education in the postmodern situation. The conclusion summarizes the reached findings and emphasizes the education in the contemporary postmodern age which tries to help people to humanize and become human beings. |
eng |
dc.description.department |
Katedra filosofie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Filozofie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24023 |
|
dc.thesis.degree-program |
Filozofie |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |