Digitální knihovnaUPCE
 

Vychovatel v postmoderní situaci

Bakalářská práceOtevřený přístup

Abstrakt

Obsahem a smyslem práce je povaha vychovatele v postmoderní situaci. Záměrem práce je sledovat povahu vychovatele a v tomto ohledu se práce soustředí na výchovné působení mezi vychovávajícím a vychovávaným, na současné výchovné trendy, na směr výchovy a vzdělávání. První část je věnována vymezení postmoderní situace a vysvětlení pojmů postmoderna a moderna. Druhá část je věnována spektru filosofie v postmoderní době. Třetí část je věnována výchově v postmoderní situaci. V závěru jsou shrnuty poznatky, k nimž se dospělo a je zdůrazněna výchova v současné postmoderní době, jenž si klade za úkol pomáhat člověku, aby se zhumanizoval a stal člověkem.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Filozofie

Studijní program

Filozofie

Signatura tištěné verze

D24023

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

pluralismus, postmoderna, výchova, vychovatel, pluralism, postmodernism, education, educator

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced