Giving instructions in ELT lessons
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This thesis focuses on providing instructions in ELT lessons and their comprehension by learners. The practical part presents a small-scale research and its data that have been evaluated with regards to the theoretical recommendations.
Rozsah stran
82 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Učitelství anglického jazyka
Studijní program
Učitelství pro základní školy
Signatura tištěné verze
D23045
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Výuka anglického jazyka, pedagogická komunikace, verbální komunikace, Neverbální komunikace, instrukce, English language teaching, ELT, pedagogical communication, verbal communication, non-verbal communication, instructions