Interactive whiteboard and its use in English language teaching
Bakalářská práceDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá interaktivní tabulí a jejím využití při výuce Anglického jazyka. Práce začíná teoretickou částí, která představuje interaktivní tabuli, klasifikuje ji s ohledem na činitele výuky jako didaktickou pomůcku, stručně komentuje jejich historii a popisuje technické vlastnosti této technologie. Vzhledem k dostupným výzkumům analyzuje její vliv na vzdělávání, učitele a žáka. Praktická část se zaměřuje na vlastní výzkum v terénu jehož cílem je analyzovat informace týkající se specifického tématu jakým způsobem je interaktivní tabule představena učitelům a jak tyto vědomosti využijí při výuce anglického jazyka. Na začátku je popsán výzkumný problém a cíl, plán, pozadí výzkumu a také použité metody a pomůcky. Samotný výzkum se skládá ze tří částí, kde se každá soustředí na specifický díl zkoumaného problému. Výzkum je také zaměřen na srovnání a možné potvrzení faktů zmíněných v teoretické části.
Rozsah stran
41 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D23510
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Anglický jazyk, interaktivní tabule, Učitel, výuka, interactive whiteboard, English language, teaching, Teacher